.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید بر استفاده از توانمندي‌هاي ساروي‌ها در مديريت استان
توقع ما اين است كه اگر بحث شايسته‌ سالاري هم ملاك قرار گيرد بايد در حلقه مديران استاني نگاهي به ساروي‌ها هم مي‌شد.
تاکید بر استفاده از توانمندي‌هاي ساروي‌ها در مديريت استان

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: براساس نظر قوه قضائيه دو حزب مشاركت و مجاهدين انقلاب منحل شد و در استان نيز جلوي فعاليت اين دو حزب گرفته مي‌شود.

هادي ابراهيمي بعد از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان ساري اظهار داشت: حضور احمدي‌نژاد به مثابه عمليات سنگين عليه شبكه صهيونيسم و دولت‌هاي غربي است و بايد اين مسئله پاس داشته شود.
وي با اشاره به اينكه زنجيره سناريوي تحريم عليه ايران شكسته شد، بيان داشت: تحريم‌ها عليه ايران توسط اغتشاشگران داخلي دامن زده مي‌شود.
ابراهيمي با يادآوري اين نكته كه فراهم كردن مشكل اقتصادي براي مردم به منظور زمين‌گير كردن آنها از ترفندهاي دشمنان است، افزود: برخي از كشورهاي دنيا با تصويب تحريم عليه ايران به دنيال شوك رواني براي مردم هستند.
وي با اشاره به اينكه غرب از قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران مي‌ترسد، گفت: فضاسازي شبكه‌هاي صهيونيستي عليه سفر رئيس جمهور با استقبال ملت لبنان خنثي شد.

* جلوي فعاليت احزاب مشاركت و مجاهدين انقلاب در مازندران گرفته مي‌شود
معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: براساس نظر قوه قضائيه دو حزب مشاركت و مجاهدين انقلاب منحل شد و در استان نيز جلوي فعاليت اين دو حزب گرفته مي‌شود و به آنها اجازه فعاليت داده نمي‌شود.
ابراهيمي تصريح كرد: بايد از تمام ظرفيت‌ها براي توسعه استان استفاده شود.
وي در مورد محروميت‌هايي كه در ساري ديده مي‌شود نيز بيان داشت: از توانمندي‌هاي مديريت ساروي‌ها بايد در بدنه مديريت استان استفاده شود كه تاكنون اين مورد صورت نگرفته است.
ابراهيمي با اعلام اينكه منابع انساني و توان مديريتي بالايي در شهرستان ساري وجود دارد، خاطرنشان كرد: توقع ما اين است كه اگر بحث شايسته‌ سالاري هم ملاك قرار گيرد بايد در حلقه مديران استاني نگاهي به ساروي‌ها هم مي‌شد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مهر 1389
شما اقا نورچشمی های خودتو جابجا کن بعد از اون به فکر انتخاب نماینده دلخواه خودت باش و وفکر پست جدید خودت شما کجا در انتخاب مدیران شایسته سالاری رو رعایت کردید همه انتخابها براثر فشار این اقا و اون اقا بوده کجا شمایه همایش شهرستانی برگزارکردید و نخبه های هرشهرستان فارغ از هر گروه و جناح اومدند برنامه و طرح خودشون را ارائه دادند حالا شما مدعی شایسته سالاری دارید که ملاک قرارگیرد
داداش من این سنجش و ترازو ملاک دست خودتو چرا بیراهه میروی و خودتو بیتقصیر میدونی ملاک انتخاب مدیران باکیست شما بگو درمراسم معارفه مدیر اب اقای نماینده اعلام کرد که درانتخاب از ما نظر نخواستند حالا بگو ملاک راچه کسی ارزیابی میکند
نا شناس 24 مهر 1389
ضمن تقدير وتشكر از جناب آقاي ابراهيمي كه حداقل درطول سي سال انقلاب حداقل يك نفر پيدا شده به فكر ساروي هاي مقيم ساري باشد
نا شناس 24 مهر 1389
ابراهیمی احتمالا می خاد کاندیدا شود
علي 24 مهر 1389
در شرايط فعلي استان كه از نظر توسعه اقتصادي و فرهنگي و سياسي و اجتماعي ، رتبه بسيار پايين را در سطح كشور برخودار مي باشد دلايل اين نظر : اگر بخواهيم ساير شاخص توسعه را ثابت فرض كنيم (منابع طبيعي و خدا دادي ، منابع انساني و غيره ) و به يكي از شاخص ها بپردازيم يعني مديريت بايد ابتدا مديريت اجرايي را تعريف مختصر نمائيم مديريت اجرايي يعني اينكه يك مدير بايد بتواند از حداقل امكانات و منابع موجود با درايت و ايجاد سازكار هاي مناسب خويش بتواند حداكثر خروجي يا محصول (خدمات ، توليد و ...) را براي متقاضيان يا مصرف كنندگان محصول فراهم نمايد . حالا با اين توضيحات بايد مشخص نمائيم آيا افرادادي كه مسئوليت اجرايي استان برعهده آنها مي باشد چه مقدار تجربه براي توسعه استان ، را دارند با ديد سيستمي به اين موضوع مي پردازم در تحريف سيستم همين بحث كه سيستم يعني يك اجزاي به هم پيوسته بتوانند با كمك ساير اجزاء يك فعاليتي را توسط فرماندهي يك فرد به سرانجام برسانند حالا با اين تعاريف به وضعيت استان مي پردازيم استاندار محترم از افراد با تجربه اين سيستم مي باشد كه فرماندهي اين سيستم را برعهده دارد و براي اينكه سيستمي به اين موضوع بپردازيم اجزاي سيستم كه مي توانند به كمك استاندار بيايند را مورد بررسي قرار مي دهيم اولاً سوالي مطرح مي كنم آيا افراد زير مجموعه استاندار براي تصدي پستها بر مبناي شاخصهاي خاصي و ضوابط و ساير مشخصات (يك مدير اجرايي) كه در مديريت اجرايي تعيين شده اند حالا افراد زير مجموعه استاندار بايد سوابق اجرايي و علمي خود را ارائه كنند حال در مورد آقاي ابراهيمي معاون سياسي و امنيتي استاندار ، با اين سن پايين جه تجربه اجرايي داشته كه توانسته اين مسئوليت مهم را در سطح استان برعهده بگيرد جزء ارتباط با نماينده يا نماينده ها و بده بستون پشت پرده ، اين موضوع مطرح شده در خصوص آقاي ابراهيمي به ساير مديران دستگاه اجرايي استان نيز برمي گردد. حالا خوانندگان قضاوت كنند كه اين افراد بي تجربه برمبناي تعاريف مديريت اجرايي و تعريف سيستم كارائي لازم را در جهت توسعه استان را دارند يانه ؟ پيامد مديريت چنين افراد باعث بيكاري جوانان زحمتكش استان شده و نيز باعث فرار جوانان تحصيل كرده از استان به ساير استانها و دوري از خانواده و پيامدهاي ديگر شده و باعث برگشت اعتبارات استاني به خزانه دولت شده و ساير پيامدهاي ديگر . آقاي ابراهيمي و افراد كم تجربه كه مسئوليت اجرايي استان را برعهده دارند و ساير افراد و نمايندگاه كه با پيشنهاد خود به استاندار و ساير مراجع قانوني اين مسئوليت مهم و سرنوشت ساز را جه تصدي اين پستها به افراد كم تجربه مي دهند بايد بدانند كه روزي در پيشگاه خداوند بابت پيامدهاي ناشي از ناتواني در مديريت استان بايد پاسخگو باشند چرا كه سرنوشت تك تك افراد استان به برنامه ها و سياستهاي اجرايي اين افراد بستگي دارد . و در آخر براي ميز مجلس و تصدي قدرت اين همه تلاش نكنند و به فكر خدمت ، خدمت و خدمت به مردم باشند كه اولين سوال در روز قيامت حق الناس ، حق الناس و حق الناس مي باشد. (يك فرد كوچك مازندراني و علاقه مند به هم استاني عزيز)
نا شناس 24 مهر 1389
به همین دلیل است که مردم غرب مازندران خواستار استان مجزا هستند ، مگر استان مازندران را بنام ساری سند زدند؟ هرکسی شایسته است باید پست بگیرد البته اگر بگذارندو...............؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راز 24 مهر 1389
به آقای معاون بگویید دوران ناسیونالیستی و نژاد پرستی تمام شد به قول آقای احمدی نزاد اون مه مه را لولو برد.
نا شناس 24 مهر 1389
درساري مديروجودنداره.
ali 24 مهر 1389
سلام ممنونم از شما که از طرف صدها مدیر دلسوز ساروی نقل کردید چرا که سالهاست که خادمین دلسوز ساروی از خدمتگزاری در شهر خود و استان محرومند.امیدوارم این مهم جامه عمل بپوشانید و شخصا پیگیری نمایید .ما برای خدمت به همشهریان مازندرانی گوش به فرمان شما هستیم.خدا به شما خیر و قوت و سلامتی عنایت نماید.
نا شناس 24 مهر 1389
اگر هادی ابراهیمی کاندیدای انتخابات نهم مجلس شود بیشترین رای را می آورد. چون در مسئولیت جدید نشان داد که مرد عمل، تعامل و کار است.
iman 24 مهر 1389
برادر ابراهیمی سلام علیکم
ممنون از کلام ظریف و مهم شما. حرف دل ما مهندسین متخصص را در ساری بیان نمودید
برای اطلاع حضرت عالی اگه سری به مجتمع چوب و کاغذ مازندران بزنید 80 درصد از مدیران آملی و بابلی و شاید کمتر از 5 درصد ساروی هستند.مافیای غیر ساروی ها در ادارات و سازمانها بیداد می کند.تموم هم استانیهای ما محترم و عزیزند اما عدالت برقرار نیست .منتظر اجرای شایسته سالاری در جای جای استان عزیزمان بدست توانمند و عدالت گونه شما هستیم و جمع کثیری از مهندسین متخصص ساری دست شما را در پیشرفت هر چه بهتر استان شهید پرور مازندران می فشاریم .
نا شناس 25 مهر 1389
چه می کنه این هادی ابراهیمی تا بحال کسی جرات این چنین صحبتها را نداشت.
محمد طاهرپور 25 مهر 1389
ظاهرا دستیابی ساروی ها به مناصب استانی و احقاق حق مردم ساری به مذاق بعضی ها خوش نمی آید، مگر این بابلی ها و بعضی دیگر از این کسانی که تا به حال پست های استانی را قبضه کرده بودند و به نام خود و همشهریانشون سند زده بودند برای استان چه کاری انجام داده بودند که حالا یک مدیر لایق ساروی و ملی رو این طور مورد حمله قرار می دهند؟ اون دوران گذشت که یک عده با باندبازی در ادارات استان نفوذ می کردند، از آقای ابراهیمی و همین طور نمایندگان و سایر مدیران ساروی انتظار می رود که حق ساری را ادا کنند و مطمئن باشند که مردم ساری و همین طور سایر شهرهایی که در مازندران مظلوم واقع شده اند قدردان و پشتیبان آنها خواهند بود.
محمد 25 مهر 1389
سلام به آقای ابراهیمی خدا قوت . یه نکته و بس اینکه امیدوارم به حرفتان در مشارکت متخصصین ساروی در مدیریت استان عمل کنید و در شعار بسنده نشود. انشاالله
سعید 25 مهر 1389
تا کور شود چشم هر آن کس که نتوان ببیند . درود بر ابراهیمی عادل
نا شناس 25 مهر 1389
سلام
در بحث شايسته سالاري جاي هيچ بحثي نيست وفرقي نميكند اهل كجا باشد ولي اين انتصابات صرفاً حزبي و گروهي است مثلاً شايستگي آقاي جانبازي در چيست؟ مازندران سالهاست چوب اين مسائل را مي خورد مديراني كه به هيچ چيز تعهد ندارند و كارهايشان فقط ريا است...
سعید . س 25 مهر 1389
سلام.جسارت آقای ابراهیمی هم در کلام و هم در عمل قابل ستایش است و لی تقاضا دارم که ببیند حتی مسئولین ادارات شهرستان ساری هم از افراد غیر ساروی برگزیده شده اند و واقعا برای خود مردم ساری جای سوال دارد چرا که فرزندان مسلمان . با عهد و با استعداد در شهرمان ساری و برای همشهریان ساروی بسیار وجود دارد که می توانند مشکلات همشهریان را حل نماید.تشکر از شما
حاج داود 25 مهر 1389
آقای ابراهیمی سلام...چرا با این حرفها خودتونو زیر سوال میبرید ساری بعنوان مرکز استان باید مظهر عدالت اداری باشدچون متعلق به همه مردم استان است نباید یک مازندرانی درساری احساس غربت وبی کسی کند یکی از خصوصیات نیک این دولت استعداد یابی و شایسته سالاری است دفاع از حق وحقوق مردم فهیم ساری درگرو مدیر ساروی شدن نیست .مثلا مدیر ساروی شهرمحمودآباد که به ناحقی آورده شد این فرد اگر در ساری هم مدیر شود دنبال منافع خودش هست چون ذاتش اینست ودرهرجایی مدیر شود به مردم توجه نمی کند . مدیر باید وجدان انقلابی ودینی داشته باشد(حاج داود)
نا شناس 26 مهر 1389
با سلام ممنون از نظر شیوای شما . بعضی از همشهریها ی استانی برداشتهای نادرست از کلام شما داشتند . حرف شما متین و منطقی بود و تذکر دادید که در تمام سطوح مدیریتی باید از نیروهای بالقوه بهره جست .چیزی که برای ساروی ها کمتر انجام شده و بحق هم همین است .
همشهری 26 مهر 1389
تا کور شود چشم هر آن کس که نتوان ببیند . درود بر ابراهیمی عادل سلام ممنونم از شما که از طرف صدها مدیر دلسوز ساروی نقل کردید چرا که سالهاست که خادمین دلسوز ساروی از خدمتگزاری در شهر خود و استان محرومند.... # به آقای معاون بگویید دوران ناسیونالیستی و نژاد پرستی تمام شد به قول آقای احمدی نزاد اون مه مه را لولو برد. اگر هادی ابراهیمی کاندیدای انتخابات نهم مجلس شود بیشترین رای را می آورد. چون در مسئولیت جدید نشان داد که مرد عمل، تعامل و کار است. .....
نا شناس 27 مهر 1389
سلام بر یار صدیق رهبر. شما مصداق آیه (( عدله واقربو بالتقوا )) را به حق بیان کردید.نزدیکترین راه بندگی به خدا اجرای عدالت است. و شما چیزی جز این را نگفتید و نخواستید .هر کس واقع بین باشد میفهمد که درست کلام خود را ادا نمودید.( همشهری)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.